Organizační řád

oslavy 25. výročí tj. stříbrné svatby a při té příležitosti pořádaného benefičního festivalu Navěky věků fest 9. srpna 2025

  1. Přijďte si užít oslavy i fest a buďte prosím ohleduplní k sobě i svému okolí.
  2. Oslava a festival se koná v areálu SKP Kometa Brno, Bauerova 5, vedle koupaliště Riviera
  3. Areál je otevřen v sobotu 9. srpna 2025 od 14.00 hodin
  4. Vstupné je dobrovolné a veškerý výtěžek bude věnován osobám postiženým povodněmi na Jesenicku v roce 2024.
  5. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené na věcech, ani za újmu na zdraví.
  6. Osobám mladším 15 let je vstup povolen pouze v doprovodu dospělých osob. Za dítě zodpovídá v místě akce jeho doprovod.
  7. Vstupem do areálu v době konání festivalu vyjadřuje návštěvník festivalu souhlas s tímto provozním řádem.
  8. Do areálu je přísně zakázáno vnášení omamných, psychotropních a návykových látek, vodních dýmek, jakýchkoli zbraní, pyrotechniky, skleněných lahví a ostatních nebezpečných předmětů. Do areálu též není povoleno vnášet větší množství vlastního jídla a nápojů. Pořadatel si vyhrazuje právo osobní bezpečnostní kontroly, a to zejména z důvodu zachování bezpečnosti všech návštěvníků.
  9. Používání amatérských i profesionálních fotoaparátů je na festivalu povoleno.
  10. Vstupem do areálu v době konání festivalu dává návštěvník bez jakýchkoliv nároků pořadateli i třetím osobám souhlas ke zhotovení a zveřejnění jakékoliv formy záznamu akce či záznamu v souvislosti s ní.
  11. Pro osoby mladší 18 let platí přísný zákaz konzumace alkoholu!
  12. Ve festivalovém areálu je zakázáno rozdělávání otevřeného ohně.
  13. Pořádek a organizaci v místě akce zajišťuje pořadatelská služba. Zástupci této služby budou označeni.
  14. Návštěvník akce je povinen se v místě akce řídit pokyny pořadatelské služby.
  15. Pořadatelé a bezpečnostní služba je na festivalu na ochranu návštěvníků, jakož i na ochranu festivalových prostor a festivalového zařízení. Mezi pravomoci pořadatelů a bezpečnostní služby (pracovníci jsou viditelně označeni) patří mimo jiné následující činnosti: dohled nad dodržováním provozního řádu, provádění namátkových kontrol (kontrola zákazu vnášení nebezpečných a nepovolených předmětů). V případě porušení provozního řádu, neakceptování pokynů pořadatelů, ohrožování ostatních návštěvníků má bezpečnostní služba právo návštěvníka z areálu vykázat.
  16. Silně podnapilé osoby, které svým chováním ohrožují ostatní účastníky festivalu a také osoby, jež svým jednáním porušují pokyny Organizačního řádu, pořadatelů a pořádkové služby budou z festivalového areálu vyvedeny bez nároku na vrácení vstupného. Návštěvníci musí respektovat pokyny pořadatelů a pořádkové služby.
  17. V případě, že jste svědky agresivního chování, nebezpečné situace, vandalismu či jiných nežádoucích projevů, prosíme, vyhledejte a ihned kontaktujte pracovníka pořadatelské nebo bezpečnostní služby festivalu.
  18. Psi a jiná zvířata mají do areálu povolen přístup pouze na vodítku a je zakázáno je přivazovat a nechávat bez dozoru majitele.
  19. V prostoru festivalového areálu je možnost zakoupení občerstvení (teplá i studená jídla a nápoje). Výtěžek z prodeje občerstvení a reklamních předmětů bude věnován osobám postiženým povodněmi na Jesenicku v roce 2024.
  20. Veškeré odpadky prosím vyhazujte do nádob k tomu určených, udržujte pořádek. Děkujeme.
  21. Pořadatel si vyhrazuje právo na změny v programu celého festivalu.
  22. Pořadatel není povinen vracet zaplacené dobrovolné příspěvky.
  23. Přímo v areálu je vyhrazeno parkování pouze pro kapely a organizátory. K parkování je možno použít omezený počet parkovacích míst, tato místa jsou označena. Přijíždějící návštěvníci jsou povinni respektovat pořadatelskou službu a dodržovat platné předpisy o silničním provozu. Vzhledem k omezenému počtu parkovacích míst, se prosím chovejte při parkování ohleduplně k sobě i našim sousedům.
  24. V prostorách konání festivalu a v jeho bezprostředním okolí je zakázáno provozovat jakékoliv obchodní, reklamní, politické či jiné nevhodné aktivity bez předchozího písemného souhlasu promotéra akce.
  25. Veškeré informace o akci najdete na www.facebook.com/navekyvekufest nebo na www.navekyvekufest.cz

V Brně dne 25. května 2025

Pořádající agentura:
Ing. Renata Stavělová                                                a                   Sweet Catering by Lucy s.r.o.
Strnadova 5, 628 00 Brno                                                              Borkovcova 3096/9, Líšeň, 628 00 Brno
IČ: 725 04 668                                                                                  IČ: 210 28 915

ve spolupráci s dobrovolníky